J O G A K O Z P O N T . H U

 

 

 

 

  BUDA-PEST SZÍVÉBEN

 

NYITÓLAP

AKCIÓK

Galéria – képek

Mi a jóga?

ÓRAREND, Programok

Hírlevelek

Sajtó, média

Céges jóga

JÓGAOKTATÓ KÉPZÉSEK:

HATHA JÓGA

VINYASA FLOW JÓGA

GYERMEKJÓGA

KISMAMAFLOW&BABÁS

KISMAMA & BABÁS

THETAHEALING

Oktatói továbbképzések

ÓRATÍPUSOK:

JÓGA:

Hatha jóga
Precíz jóga

Jóga alaptanfolyam

Gerinc jóga

Kismama jóga

Babás jóga

Gyermek jóga

Yin jóga

Vinyasa flow jóga

Ashtanga jóga

Ashtanga flow jóga

Női jóga

Senior jóga

Jógaalapú saját testsúlyos edzés

YinYang jóga

 

MEDITÁCIÓ:

Vipassana Meditáció

Reggeli meditáció
Mindfulness meditáció

TORNA:

Pilates

Tai chi

Gerinctorna

Jógaalapú saját testsúlyos edzés

 

KISMAMA ÓRÁK

Kismama jóga

Szülőpozíciós jóga

Babás jóga

Gyermek jóga

Kapcsolatépítés a magzattal

Szülésfelkészítő 8 alkalmas

WORKSHOPOK:

Kádár Zoltán jógaórája– Jógagyakorlás mindenkinek

összes workshop

Magánórák

JÓGA TÁBOROK

  OKTATÓINK

AKCIÓK

TEREMBÉRLÉS

  ÁLLÁSAJÁNLATAINK

  LINKEK

 

 

    JÓGA PRECÍZEN

 

   C ÓRAREND

 

Napjainkban az ülő életmód már egészen korai években gerinc-, és tartásproblémák kialakulásához vezet. Ezért egyre fontosabb, hogy a számítógép előtt töltött órák hatásait kiegyenlítsük, ellensúlyozzuk.

 

Ezen az órán a jóga pózok könnyebb kivitelezéséhez néhány eszközt használunk.

Ez az óra ideális azoknak, akik szeretik a precizitást az ászanákban.

 

teglaheveder

 

                          

 

 

 

 

Az eszközös jógán zömében ászanákkal fogsz találkozni és óra végi relaxációval, és sok testtudatosítással.

A jóga pózok pontos beállítása nagyon fontos része ennek a jógafajtának. Nagymértékben elősegíti a jó tartást, sok mellkasnyitó pózt tartalmaz.

 

Miért válasszam az eszközös jógát?

A jóga iránt érdeklődők gyakran mondják, hogy „szeretnék jógázni, de nem vagyok elég hajlékony”. Az eszközös jóga-foglalkozásokon az eszközök használata lehetővé teszi az ászanák, testtartások pontos kivitelezését minden gyakorló számára.  A téglák, blokkok, hevederek használatával a kevésbé gyakorlott jógázó is meg tudja valósítani az ászanákat, ha például valaki nem éri el a talajt előrehajlásban egyenes háttal, az támaszkodhat fa jógatéglára, ülésben előrehajlásnál használhat jógahevedert az ászana kivitelezésénél. A gyertyaállásnál pl. a nyaki gerincszakaszt kíméljük pokrócok vagy blokkok használatával. Az eszközös gyakorlással lehetővé válik a jóga jótékony hatásainak megtapasztalása már néhány foglalkozás után is.

Egyéni adottságok figyelembevételével mindenki a számára szükséges eszközöket használja.

 

Gyakorlottabb jógázóknak az ászanák finomításában, az irányok tudatosításában, a precízebb végrehajtásban nyújthat segítséget az eszközös foglalkozás. Az eszközök használatával a már jól ismert ászanákat „újra felfedezhetjük”, más hatásokat tapasztalhatunk meg, mint korábbi gyakorlásunk során.

 

A rendszeres eszközös jógagyakorlás hatásai:

 -     jó hatással van a hormonális rendszerre, az izületekre és a belső szervekre,

-      az ászanák, relaxáció, pranajama és a meditáció gyakorlása segít az egészség és egyensúly megőrzésében,

-      érzelmi és mentális stabilitást ad,

-      segít koncentrálni, frissíti az elmét.

 

Az eszközös jógafoglalkozásokon a hangsúly az ászana (álló, ülő, fordított testhelyzetek) gyakorláson van, az órák rövid relaxációval zárulnak.

 

Mit hozz magaddal?

Kényelmes ruházatot, (csúszásmentes jógamatrac van). Az óra előtt lehetőleg 2-3 órával ne egyél, de ne is legyél éhes.

 

 

 

ASRAM Jóga és Meditációs Központ

1024 Budapest,  Ady Endre u. 1.  I. em.    Tel: 0620-552-6564    e-mail: info@jogakozpont.hu

www.jogakozpont.hu