J O G A K O Z P O N T . H U

 

 

 

 

 

 

Szövegdoboz:

 

 

image

BUDA-PEST  SZÍVÉBEN

NYITÓLAP

Akciók!

Galéria – képek

Mi a jóga?

ÓRAREND, Programok

Hírlevelek

Sajtó, média

Céges jóga

JÓGAOKTATÓ KÉPZÉSEK:

HATHA JÓGA

YOGAWORKS – Vinyasa flow Yoga Alliance diplomával

GYERMEKJÓGA

KISMAMA & BABÁS

Oktatói továbbképzések

ÓRATÍPUSOK:

JÓGA:

Hatha jóga

Iyengar & eszközös jóga

Jóga alaptanfolyam

Dinamikus vinyasa flow jóga

Gerinc jóga

Kismama jóga

Babás jóga

Gyermek jóga

Hot jóga

 

MEDITÁCIÓ:

Vipassana Meditáció

Himalájai Tradíció szerint:

Bevezetés a meditációba

 

TORNA:

Pilates

Tai chi

Gerinctorna

KISMAMA ÓRÁK

Kismama jóga

Szülőpozíciós jóga

Babás jóga

Gyermek jóga

Kapcsolatépítés a magzattal

Szülésfelkészítő 4 órás

 

WORKSHOPOK:

Kriston Intim torna

Szemjóga

Hellinger családállítás

Arcsimító jógagyakorlatok
Trance Dance- Transztánc

összes workshop

 

Magánórák

MASSZÁZS, KEZELÉSEK:

Ajurvédikus

Yumeiho

Kismama MAURI

MA-URI

Svédmasszázs

Relaxáló masszázs

Anticellulit kezelés

JÓGA BOLT:

Jóga Könyvesbolt

Jógamatrac és eszközök

Oktatóink

Akciók

JÓGA TÁBOROK

Terembérlet

Indiai receptek

Állás

Linkek

Térkép, útleírás

Impresszum

 

 

YIN JÓGA

 

Időpont:
Péntek 17:00-18:30, Pest, Neudert Judit

 

ÚJ! Kezdő yin jóga tanfolyam indul!
Időpont: 2017. február 28-től keddenként 19:00-20:30, 10 alkalom
Helyszín: ASRAM Buda
Oktató: Neudert Judit

A tanfolyam ára: 22.000 Ft, nappalis diák és nyugdíjas: 20.000 Ft

 

 

A természetben minden az egyensúlyra törekszik; a Yin (női minőség) és Yang (férfi minőség) tökéletes harmóniája felé. Ha ebből a megközelítésből vizsgáljuk meg az életvitelünket,
legtöbbünk mentalitása manapság a Yang felé, vagyis az egyoldalú aktivitás irányába tolódott el.
A probléma az, hogy ezt sokszor csak akkor ismerjük fel, amikor az így létrejött egyensúlytalanságból adódóan diszfunkcióval (fizikai, mentális, érzelmi) szembesülünk.



A Yin jógán keresztül megtapasztaljuk a csendet, a befelé fordulást és az elfogadását annak, ami van. Az egyes gyakorlás során maximum 10 pózt (ászana) használunk, amikben 3-10 percet töltünk.
Amíg a Yang típusú órákon leginkább az izmok erősítésével, nyújtásával foglalkozunk, a Yin Jóga az ínszalagokkal, a mély kötőszöveti rendszerrel és az izületekkel dolgozik enyhe de viszonylag hosszú ideig tartó terhelést alkalmazva. A folyamatos gyakorlás által hajlékonyabbá válunk, elősegítjük az izületi folyadék termelődését, a megnövekedett kollagén képződésnek köszönhetően erősödnek az ínszalagok  valamint elejét vehetjük a csontritkulásnak.


Figyelmünk fókuszába a légzést állítjuk, amit tudatosan lassítunk, mélyítünk mígnem teljesen kiürül az elme és megérkezünk meditáció állapotába (dhyana).


A meridiánok (energia csatornák) ászanával történő stimulálása (összenyomása) a létfontosságú szerveink kiegyensúlyozott energiaellátásában illetve az egész energetikai rendszerünk harmonizálásában van segítségünkre, hogy minél szabadabban tudjon áramlani bennünk a Chi vagy Prána.


A rendszeres gyakorlás amellett hogy kiegyensúlyozottabbá tesz, megnyitja a testünket és tudatosságra nevel, aminek persze a mindennapi életben vesszük legnagyobb hasznát.

 

 

 

ASRAM Jóga és Meditációs Központ

1024 Budapest,  Ady Endre u. 1.  I. em.      Tel: 0620-552-6564

1136 Bp. Tátra u. 5/B. 30-as kapucsengő

www.jogakozpont.hu